Slik kjøper du billettarUtgard ynskjer at alle billettar blir kjøpt via ebillettDu får kjøpt billettar her, eller ved å laste ned appen "eBillett" til telefon og nettbrett frå ebillett.no. Du får og kjøpt billettar i Utgard 30 minutt før forestilling (merk at det da kan vere utseld). Billetten blir liggande i appen, samt at du får ein e-post med billetten din. Når du kjem på kino eller anna arrangement i Utgard, må du syne fram billetten. Dette kan du gjere på tre ulike måtar:Ta skjermbilete av billetten med mobiltelefonenVise fram billetten via ebillett-appen på mobiltelefonen Syne fram e-posten du har motteke. Anten ved å skrive den ut, eller vise den via mobiltelefonenHar du ikkje moglegheit til å ta med mobiltelefon for å syne fram billetten eller skrive den ut, så noter ned rad- og setenummer og syn fram dette når du kjem til arrangementet. Vi kan spore alle kjøpte billettar, så skulle det oppstå noko problem med å finne att billetten, så løyser dette seg når du tek kontakt med Utgard. Alle får sin billett på e-postDersom du ikkje får e-post med billett, ta kontakt med Utgard: Telefon: 468 57 889 (vakttelefon) eller 902 88 549 (driftsleiar Marit Rolstad)E-post: marit.rolstad@lom.kommune.no Refundering av billettar Refundering av billettar Billettar som blir kjøpt på nett kan refunderast.Billettar som du kjøper fysisk over disk blir ikkje refundert. Ledsagerbillett Slik løyser du ut ledsagerbillett til arrangement og kino Når du kjøper billett på nett vil du finne ein eigen billettkategori (ledsager) som du legg til. Ledsagerbilletten må verifiserast med ei kode. For å få denne koden må du ta kontakt med Utgard på e-post marit.rolstad@lom.kommune.no FØR du skal kjøpe billett.