Vil du bli styrar i ein gjestfri og nyskapande kommune?
Lom kommune har behov for ein utviklingsorientert og dyktig styrar i Garmo barnehage med vilje og evne til å arbeide for å nå kommunen sine felles mål og satsingsområde.
Det er to kommunale barnehagar i Lom, Loar og Garmo barnehage. Desse har eit tett samarbeid kring pedagogisk utviklingsarbeid og drift av barnehagane.
Det er frå august 2025 ledig 100 % stilling som styrar i Garmo barnehage.
Barnehagen har frå hausten 3 avdelingar med 34 born og 10 tilsette. Minimum 60 % av stillinga er pårekna administrasjon.
Barnehagen held til i tidlegare Garmo skule, og har store lokale med mellom anna gymsal. Uteområdet er stort og variert og inneheld område med leikeapparat, fotballbane, akebakke og eit natur /skogområde med gapahuk. Barnehagen ligg skjerma for trafikk.
Vi ynskjer ein person som kan vere med å utvikle framtidas barnehage i Lom.
Arbeidsoppgåver/ansvar:
- Leie og vidareutvikle barnehagen pedagogisk, personalmessig og administrativt.
- Rekruttering.
- Forvalte personal- og budsjettressursar i samsvar med gjevne fullmakter.
- Sikre at internkontroll, HMS-arbeid og bruk av kvalitetssystem er i tråd med overordna føringar og mål.
- Økonomioppfølging.
- Overordna ansvar for forsvarleg dagleg drift.
- Sikre eit godt samarbeid med føresette og andre aktuelle instansar.
Kvalifikasjonar:
- Krav om barnehagelærar, eller anna relevant universitets- eller høgskuleutdanning som gjev barnefagleg og pedagogisk kompetanse.
- Gyldig politiattest må foreligge før tilsetting.
- Det er ynskjeleg med god skriftleg og munnleg framstillingsevne - kommunen har nynorsk som admnistrasjonsspråk.
- Relevant leiarerfaring er ynskjeleg.
- Erfaring med utviklings- og endringsarbeid i barnehage.
- Fullført barnehagestyrarutdanning er ynskjeleg.
- God økonomiforståing.
Personlege eigenskapar:
- Gode leiareigenskapar, med evne til å byggje gode relasjonar og følgje opp kvalitet i tenesta
- Evne til samarbeid.
- Evne til å arbeide systematisk, langsiktig og med gjennomføringskraft.
- Evne til å skape visjonar og gje retning.
- Kunne lytte til, samarbeide med, rettleie og inspirere medarbeidarar.
- Fleksibel og løysingsorientert.
Vi kan tilby:
- Spennande jobb i eit godt arbeidsmiljø med god kompetanse.
- Støttefunksjonar innan personale, økonomi og IT.
- Løn etter avtale.
- Godt samarbeidsklima.
- Gode moglegheiter for fagleg utvikling.
SØK HER.
Nærare opplysningar om stillinga kan du få ved å ta kontakt med:
Styrar Loar: Magnhild Beate Galde, 46921394, magnhild.beate.galde@lom.kommune.no
Tenesteleiar oppvekst: Pål Bertil Eide, 90960740, pal.bertil.eide@lom.kommune.no
Aktuelle søkjarar vil bli kalla inn til intervju.
Namnet på søkjarane vil bli gjort offentleg. Politiattest vil bli kravd. Lom kommune nyttar nynorsk som skriftspråk.
Elektronisk søknad på: www.lom.kommune.no
Søknadsfrist: 11.05.2025
